الخميس، أغسطس 31، 2006

حاجة آخر سمبتيك!


يا سمبتيك خالص يا مهندم

اسمح وزورني الليلة يا فندم

أهون عليك أزعل واتأثر؟؟

أظن ما يليقيش

إكمن ميلة البخت تحسر

لكن معلش

أنا ليا عشم فيك

والهادي يهديك

أنا ليا عشم شم فيك..

والهادي يهديك

اسمح وزورني الليلة يا فندم

يا سمبتيك

ملاحظات هامة:

* الـ"قصيدة" بدون أي أخطاء إملائية

* تم تحويل هذه الـ"قصيدة" إلى "أغنية"

* قامت بـ"غناء" هذه "الأغنية".. الفنانة... ميمي شكيب!

هناك 6 تعليقات:

BackBone يقول...

لاء يعم متهونش طبعاً, انت بس جيب العنوان و انا هاجي علي طول.

و ده بعتبار ان انا السمبتيك المهندم والا فيه حد تاني في حياتك يا سوووونه؟؟؟

غير معرف يقول...

هو ده الفن الأصيل بتاع زمان
طول عمرك ولادة يا مصر

غير معرف يقول...

على فكرة الاغنية موش مكتوبة لميمى شكيب ولا هى بصوتها
دى اغنية حقيقية بتاعة واحدة من القدام من ايام منيرة المهدية كده ممكن تكون بتاعتها هى حاجة كده زى بعد العشا يحلا الهزار والفرفشة بس عمرك ما هتلاقيها لا ف راديو ولا تليفزيون

غير معرف يقول...

الأغنية عندي

ومكتوب عليها
سناء الباروني


واحد من الناس مكسوف يكتب اسمه إنه بيحب الأغنية دي
lol

غير معرف يقول...

أنا بحب الاغنية دي اوي والصوت والطرب إلي في الاغنية

غير معرف يقول...

أعجبني وانا مالي بس ياريت تخس شوية