الخميس، سبتمبر 20، 2007

الحب على طريقة الفيس بوك

أنا فعلا مش مصدق إن في حد فكر في كدة، مش لأن كدة ده مستحيل، لكن لاني كنت أنا كمان بفكر في حاجة قريبة جداً من الكليب ده، بس نقول إيه بقى.. حظ أجانب..

بغض النظر عن جماليات الكليب، واللي هي مش كتير للأسف، لكن أعتقد أن هذا الفيديو أستطاع أن يقول كل ما يمكن قوله عن "حمى الفيس بوك"، وإن كنت اعتبرها أنا حمى لذيذة وجميلة.

أعتقد أن أنسب شخص أهدي له هذا الفيديو هو الدكتور أحمد عبد الله، الأستاذ والصديق، وطبعا الطبيب النفسي المعروف والمهتم بالإعلام البديل.

أعتقد يا دكتور أحمد أن هذا الفيديو القصير يثبت ما كنت تفكر فيه من قبل، وما تناقشنا حوله مراراً..

هناك 10 تعليقات:

Muhammad يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
weswes يقول...

التوبك توحفه مع انى مش عارفه الفيس بوك ده اصلا بس هحاول لان التوبك عجبنى
بالاضافه انى مش عارفه مين الدكتور احمد عبدلله ده رغم انى خريجة علم نفس
ياريت توضح عنه شويه لان الموضوع ههمنى اوى
**************
على العموم البوست تحفه
لك تحياتى

غير معرف يقول...

بصراحة الموضوع دة تحفة جدااااااا لانة عامل مشكلة لناس كثير اوى من الشباب اليومين دوال انت طبعا ماتعرفش انا مين بس انا متابع المدونة بتاعتك من زمان اوى وبعتبرك القدوة بتاعتى عشان كدا بانيت المدونة بتاعتى على اساس كلة حاجة اتعلمتها منك انا نفسى تدخل على المدونة بتاعتى وتقوالى اة رايك وتقوالى على الاخطاء الى انا واقع فيها ياريت وكمان تعلمنى ازاى انت بتنزل الفديو من على موقع you tubeعشان انزل من علية انا كمان ياريت تقبل دعوتى بزيارتك للمدونة بتاعتى اوك هبئا اسعد واحد فى الدنيا لو وافقت ودا اسم المدونة بتاعتى

www.good-speak.blogspot.com

وشكرااااااااا

مُصْعَب إِبْرَاهِيم يقول...

أنت جبته منين ده يا ابن اللذين؟!

أنا مش شفتوش كله لسة علشان النت هنا بطئ بس شكرا أوي، أنا بأحب الحاجات دي أوي

غير معرف يقول...

حاجة هايلة خالص

غير معرف يقول...

ابعت رسالتى الى تامر حسنى انا بحبة اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

غير معرف يقول...

موقع هايل

غير معرف يقول...

وربنا منا فاهم حاجه خالص
,,,,,,,,,,, وعايز أفهم ,,,,,,,,,

غير معرف يقول...

انا وليد من سوهاج وبحب اصحابي جدا ومن يرغب في الدخول في الشله بنات او ولاد يتصل بي 0167677687

غير معرف يقول...

انا وليد من سوهاج وبحب اصحابي جدا ومن يرغب في الدخول في الشله بنات او ولاد يتصل بي 0167677687